Diensten

Administratieve dienstverlening Wij kunnen uw gehele administratieverzorgen maar kunnen ook periodieke ondersteuning aanbieden bij u op locatie. Uw administratie verwerken wij het liefst digitaal via een online oplossing, waarbij u zelf dan ook overal en altijd direct inzicht hebt. Het periodiek afgeven van uw ordner bij ons op kantoor is voor ons zeker geen probleem. Indien u ervoor kiest om zelf uw administratie bij te houden via een online-boekhoudpakket, dan willen wij u daarbij, op afstand, graag begeleiden en adviseren.

Samenstellen jaarrekening De jaarrekening is voor elk bedrijf een belangrijk financieel stuk. Uiteraard zorgen wij voor een deskundig opgestelde jaarrekening, die voldoet aan de wensen van banken, subsidieverstrekkers en andere belanghebbenden. Belangrijker nog vinden wij de periodieke informatie verstrekking aan u. Zo krijgt u sneller meer inzicht in de ontwikkeling van uw eigen bedrijf, wat zich kan vertalen in een meer strategische bedrijfsvoering. Op deze manier hebben wij vaker contact met u en kunnen wij meerwaarde voor u creëren. En dat is precies wat wij voor ogen hebben. Natuurlijk verzorgen wij ook de jaarlijkse publicatie bij het handelsregister en het opstellen van notulen.

Accountantscontrole Op basis van onze inschrijving bij de AFM (de Autoriteit voor Financiele Markten) voeren wij ook controleopdrachten (audit) uit voor middelgrote klanten. Accountantsverkaringen bij subsidies of ten behoeve van gesubsidieerde stichtingen en instellingen behoort ook tot de mogelijkheden.

Salarisadministratie Wij beschikken over deskundige medewerk(st)ers met veel actuele kennis die uw loonadministratie volledig kan verzorgen. Eventueel kunt u zelf de periodieke mutaties verzorgen via een inlogsysteem op ons salarispakket.

Fiscaal advies Al uw reguliere aangiften, zoals omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting, verzorgen wij deskundig en tijdig voor u. Uiteraard zorgen onze adviseurs ervoor dat alle fiscale mogelijkheden worden benut. Voor specifieke onderwerpen zoals bijvoorbeeld OB bij complexe internationale transacties, werken wij samen met specialisten waardoor wij u de hoogste kwaliteit kunnen garanderen tegen scherpe tarieven.

Overig advies Een bedrijfsovername, fusie of bedrijfsopvolging is een complex traject. Niet alleen vanwege de fiscaal-juridische aspecten, maar ook omdat er vaak emoties bij komen kijken. Juist dan is het belangrijk dat een adviseur alle aspecten, zoals waardebepaling, helder in beeld brengt en ervoor zorgt dat alle procedures goed verlopen. Wij begeleiden u hier graag bij.

Financiële planning Een goede financiële planning geeft u zekerheid en rust. Zo wordt u periodiek geïnformeerd over uw inkomen en vermogen na het beëindigen van uw onderneming. Dat mag nu wellicht nog “ver weg”” lijken maar ervaring leert dat tijdige sturing van essentieel belang is.

Starters Een eigen onderneming starten is en blijft populair. Een goed ondernemingsplan is een must. Wij kunnen u ondersteunen bij het opzetten van een ondernemingsplan en adviseren over de ondernemings- structuur en de opzet van uw administratie.